کنش پژوهی نقش فناوری اطلاعات در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (پایه ابتدایی)
کنش پژوهی نقش فناوری اطلاعات در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (پایه ابتدایی)
درقالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

کنش پژوهی نقش فناوری اطلاعات در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (پایه ابتدایی)
Investigating the role of information technology in student achievement (elementary)
قسمتی از متن کنش پژوهی :
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر فن آوری اطلاعاتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی بود. جامعه آماری پژوهش را همه دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس غیرانتفاعی شهر رشت در سال تحصیلی 87 / 1386 تشکیل می داد که تعداد آنان 5864 نفر بود. از این افراد 362 نفر به شیوه نمونه گیری چند مرحله ای به عنوان نمونه انتخاب شدند و نمرات 5 درصد علوم، ریاضی، دیکته، فارسی – بنویسیم و فارسی – بخوانیم آنان در دو نوبت اول و دوم جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نیمی از افراد نمونه با استفاده از فن آوری اطلاعاتی آموزش دیده بودند و شیوه آموزش نیمی دیگر سنتی بود. 55/2 درصد از افراد نمونه دانش آموزان پسر و 44/8 درصد دانش آموزان دختر بودند. شغل پدر 31/5 درصد از دانش آموزان فرهنگی، 14/4 درصد کارمند و 9/7 درصد کارگر بود. 54/7 درصد از دانش آموزان مادرانشان خانه دار، 19/1 درصد فرهنگی و 5/5 درصد کارمند بود. سطح تحصیلات پدران 52/2 درصد از دانش آموزان زیر دیپلم، 30/7 درصد دیپلم و 17/1 درصد بالاتر از دیپلم بود. این موضوع در خصوص تحصیلات مادران دانش آموزان به این صورت است: زیر دیپلم 59 درصد، دیپلم 31/8 درصد و بالاتر از دیپلم 9/1 درصد.
قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 187
- خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
دیدگاه ها