no-img
استار پروژه

کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه – بيش فعالي


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه – بيش فعالي
doc
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
221 کیلوبایت
190 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه – بيش فعالي


کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه – بيش فعالي

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه - بيش فعالي

کنش پژوهی مقايسه راهبردهاي رويارويي در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسايي توجه – بيش فعالي

Investigating the Practice of Coping Strategies in Students with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder

قسمتی از متن کنش پژوهی :

جنب و جوش کردن کودکان امري کاملاً عادي است و حتي لازم است، تحرک داشته و از بازي کردن لذت ببرند. گاهي مادران به درمانگاه يا روان شناس مراجعه نموده و اظهار می‌کنند که فرزندشان (بخصوص پسرها) بسيار بي قرار، زياده فعال، حواس پرت، بي ثبات و تکانشي است. معمولاً معلمان چنين دانش‌آموزاني را خوب مي شناسند. هر يک از ما هم اگر به پيرامون خود توجه كافي کنيم، متوجه مي‌شويم كه چنين کودکاني را ديده ايم. برخي از مردم معتقدند که اين کودکان با هوش‌اند، و در مقابل ، برخي معتقدند که آنان از هوش کمتري برخوردارند .
اما ميزان جنب و جوش طبيعي چقدر است؟ از چه نقطه‌ اي به بعد اختلال محرز و آشكار است؟ آيا به راستي اين کودکان بيش از کودکان ديگر جنب و جوش دارند؟ تنوع و گوناگوني در واژه‌شناسي اختلال نارسايي توجه/ بيش‌فعالي، حکايت از آن دارد که دانشمندان، اين اختلال را از ديـدگاه‌هـاي متفاوتي مي‌نگرند و هر کدام بر جنبه يا جنبه‌هايي خاص تاکيد دارند. قبل از دهة 1960، نشانه‌هاي بي‌ توجهي، برانگيختگي و بيش‌فعالي و مسائل توأم با آنها را معمولاً به ضايعة مغزي نسبت مي‌دادند و آنچه را که امروزه تحت عنوان اختلال نارسايي توجه/ بيش‌فعالي مي‌شناسيم ناشي از «آسيب‌ديدگي خفيف مغزي» مي‌دانستند و بدين‌ترتيب، اين کودکان را از آنهايي که داراي نارسايي‌ هاي رواني گسترده‌ تري بودند، متمايز مي‌کردند. و اين گونـه تصور مي‌ شد که آسيب‌‌ ديدگي خفيف مغزي ناشي از ضربه هاي تولد، عفونت هاي پيش تولدي يا مسموميت‌ هاي محيطي است . در آغاز دهة 1960، پژوهش‌ ها و نظريه ها متوجه تظاهرات رفتار شدند و از آسيب‌ ديدگيهاي فرضي ارگانيکي فاصله گرفتند. بي‌ترديد، آشکارترين تظاهر رفتاري اين اختلال، بيش‌ فعالي بود و بدين ترتيب اين نشانه در مرکز ثقل نظريه ها قرار گرفت.

 


قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 190

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


موضوعات :
فروشگاه , کنش پژوهی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *