no-img
استار پروژه

پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر | استار پروژه


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر
doc
آذر ۲۲, ۱۳۹۷
1.64 مگابایت
67 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر


پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از متن پروژه کارآفرینی :

نیاز به موفقیت یک عامل بالقوه در کارآفرینی است که می تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی شود. نیاز به موفقیت گونه ای ویژه از انگیزه به شمار می‌ آید که شامل یک احساس درونی و قوی نسبت به موفقیت است. این نیاز برمبنای انتظار انجام کارهای بهتر و سریع تر از دیگران یا انجام بهتر این کارها نسبت به گذشته است. شواهد متعددی، وجود ارتباط بین سطح انگیزه موفقیت و قابلیت پیشرفت یک جامعه را نشان می دهند. این شواهد به این موضوع اشاره دارند که انگیزه موفقیت می‌تواند پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیکی را تغذیه کند و موجب گسترش آن شود.
کارآفرینی، مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. به تعبیری دیگر، کارآفرینی، کانون و مرکز ثقل کار و تلاش و پیشرفت بشر در عصر مدرنیته، تلقی می‌شود. به زبان ساده، ”کارآفرینی“ همان فرآیند تاسیس و یا توسعه کسب‌ و کار، برمبنای یک فکر و ایده نو است. کارآفرینی، به منظور رشد و نمو در جوامع، نیازمند وجود فرهنگ خاصی است. با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در اقتصادهای نوین (ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط)،‌ کشورهای مختلف، برنامه‌ های مفصلی را برای بسط چنین فرهنگی در جامعه خود تدارک دیده‌اند تا بتوانند همچنان مسیر رشد و پویایی‌ شان را ادامه دهند. بنابراین، شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و نیز ویژگیهای منحصر به فرد کارآفرینان در سازمان شغلی یک فرد در دنیای امروزین به عنوان عنصر رشد و توسعه از ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود؛ به گونه ای که عنصر کارآفرینی به عنوان موتور حرکتی تولید و توسعه اقتصادی و از سویی پرورش‌ دهنده و تقویت کننده روحیه سرمایه گذاری و بهره وری در نیروی انسانی تلقی می شود. از همین رو مقاله حاضر نیز با دیدگاه توصیفی تحلیلی، مؤلفه ها و عوامل تأثیرگذار بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در سازمانها را برشمرده و به تشریح هر یک از آنها می پردازد.
لذا در صدد شدیم با توجه به نیاز بازار و پیشرفت سریع و روزافزون علم کامپیوتر و دیجیتال در ایران و بالاخص خراسان شمالی طرحی را مبنی بر افتتاح شرکت کامپیوتر در شهرستان بجنورد ثبت و فعالیت خود را آغاز کنیم و این طرح را با تطبیق دادن اصول طرح کارآفرینی کسب و کار به صورت مکتوب به مرحله اجرا درآورم.

شرکت خدمات کامپیوتری صبا رایانه در زمینه ارائه خدمات کامپیوتری نظیر تعمیر و پشتیبانی قطعات کامپیوتری در مردم ها و ایجاد شبکه های کامپیوتری بین مردم ها فعالیت خود را اغاز کرده و شرکت در یک واحد مسکونی فعالیت خود را اغاز کرده که مساحت واحد فوق ۶۰ متر مربع میباشد از امکانات اولیه شرکت میتوان در ساختمان فوق واحد اداری واحد تعمیرات و واحد انبار و واحد مدیریت را نام برد.
شرکت دارای ۴ نفر پرسنل تمام وقت میباشد و هدف اصلی آن توسعه فعالیت در زمینه خدمات کامپیوتری تولید مواد اولیه توسط خود شرکت و تولید دستگاه های ATM و پشتیبانی این دستگاه ها در آینده و رفع مشکلات فعلی موجود در آن میباشد.

ماموریت و اهداف اصلی شرکت :
هدف ما از ایجاد شرکت علاوه بر توسعه روز افزون آن قرار گرفتن در رده رقبای خود بوده و سعی بر این می شود که با تلاش و پشتکار بتوانیم جایگاه خود را در میان رقبا بالاتر ببریم.

نوع کسب و کار :
نوع کسب و کار خدماتی بوده و نوع مالکیت شرکت خصوصی می باشد که در آن یک نفر به عنوان مدیر عامل و یک نفر به عنوان نائب رئیس می باشد.

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • بخش معرفی
  • مشخصات محل اجرای طرح
  • ابعاد و مساحت محل اجرای طرح
  • فاصله محل استقرار کسب و کار تا جاده اصلی، نوع راه و جاده مربوطه
  • امکانات تامین مواد و لوازم در محل
  • امکانات تامین نیروی کار ماهر در منطقه
  • ترسیم کروکی زمین محل استقرار کسب و کار
  • عنوان خدمات و ظرفیت
  • میزان سرمایه گزاری
  • میزان اشتغال زایی طرح
  • اعلام محرمانه بودن طرح
  • خلاصه مدیریتی/ اجرایی
  • ماموریت و اهداف اصلی شرکت
  • نوع کسب و کار
  • منبع سرمایه مورد نیاز
  • اطلاعات مالی مهم از وضعیت گذشته و برنامه ریزی برای آینده
  • خدمات لازم به منظور پشتیبانی عملیات
  • خدمات و زیر بنای مناسب برای کارکنان
  • روش های حمل و نقلی
  • محل استقرار کسب و کار از نظر ضوابط زیست محیطی
  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ، فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم)
  • آشنایی منطقه با فرهنگ
  • فرهنگ منطقه ، کالا های تولید شده و خدمات ارائه شده
  • موانع فرهنگی منطقه در ایجاد، توسعه و ترویج کسب و کار
  • راه اندازی کسب و کار بدون در نظر گرفتن کسب و کار
  • اقتصاد
  • تغییرات جمعییتی
  • تجزیه و تحلیل بازار
  • اندازه بازار خدمت و نرخ رشد
  • بررسی روند های بازار
  • بازار پتانسیل رشد و توسعه
  • شاخص های فناوری موثر بر بازار
  • ساختار بازار
  • نوع بازار محصولات
  • فعالان موجود در بازار
  • بررسی رقبا
  • رقبای مستقیم و غیر مستقیم
  • تهدیدات احتمالی
  • وضعیت رقبای در آینده
  • تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا
  • میزان واردات محصول
  • عرضه کنندگان برحسب پارامترهایی مناسب
  • بررسی فرصت صادرات و واردات محصول
  • بازار جهانی و صادرات
  • برنامه ورود به بازار جهانی
  • بررسی قیمت
  • تجزیه و تحلیل فنی خدمت
  • روشهای تولید محصول رقبا
  • روش های موجود برای تولید محصولات
  • تکنولوﮊی تولید
  • مشخصات تکنولوزی مورد نظر
  • عمر تکنولوژی فعلی
  • فرآیند تولید محصول
  • دانش فنی و پتانسیل نیروی انسانی موجود
  • دورنمای شرکت/شرح کسب و کار
  • مالکیت کسب و کار
  • تولیدات یا خدمات
  • سرمایه گذاران و سهامداران اصلی
  • دیدگاه / چشم انداز
  • ماموریت
  • مسائل منحصر به فرد یا متمایز
  • اهداف اصلی
  • تعریف موفقیت در کسب و کار
  • راهبردها خدمات ( تولید /فروش /خدمات )
  • رشد کسب و کار
  • راهبرد های دسترسی به اهداف اصلی
  • برنامه ها
  • معرفی محصولات (کالا / خدمات)
  • معرفی محصول
  • موارد مصرف محصولات
  • روشهای معرف محصولات به مشتریان
  • مزیت های رقابتی محصولات
  • برتری و کاستی محصول نسبت به مشابه
  • کسب مزیت رقابتی در تولید کالاها
  • معرفی آمیخته بازاریابی خدمات
  • شیوه توزیع کالاها یا ارائه خدمات
  • برنامه تبلیغات
  • قیمت محصولات
  • برنامه ی عملیاتی و خدماتی
  • فناوری و روش تولید مناسب
  • مطابقت تکنولوژی با توان مالی ، شرایط محیطی ، تغییرات آینده تکنولوژی ،سیاست های دولت ،محیط زیست و شرایط اقتصادی
  • درجه وابستگی تکنولوژی مورد نیاز به منابع خارجی
  • نمودار فرآیند تولید
  • برآورد منابع تولید مورد نیاز برای یک سال
  • روش و محل تامین منابع خدمت
  • مواد اولیه وبسته بندی
  • نحوه تحویل مواد اولیه
  • میزان دسترسی به مواد اولیه
  • نحوه انبار شدن مواد اولیه
  • برآورد نیروی انسانی مورد نیاز
  • برآورد فضای مورد نیازطرح
  • برآورد امکانات و تاسیسات مورد نیاز طرح
  • پلان چیدمان پرسنل در کنار ماشین آلات
  • برنامه کنترل کیفیت
  • روش های کنترل کیفی محصول
  • ساختمان ها
  • تاسیسات
  • ماشین آلات و تجهیزات
  • اداری و کارگاهی
  • مواد اولیه و بسته بندی
  • حقوق و دستمزد مستقیم و غیر مستقیم
  • آب و برق و سوخت
  • تعمیرات و نگهداری (در سال)
  • طرح جانمایی
  • برنامه ی بازاریابی
  • تحقیق و تحلیل بازار
  • دلیل نیاز بازار به محصول
  • زمان نیاز بازار به محصول
  • رابطه بین مصرف کننده و خریدار اصلی
  • اندازه ی بازار
  • تخمین سهم بازار
  • میزان فروش
  • ارزیابی آینده ی بازار
  • واکنش رقبای موجود
  • رقابت و حساسیت ها و تهدیدات
  • نقاط قوت و ضعف رقبا
  • نحوه تصاحب بازار کار از رقبا
  • راهبردهای بازاریابی
  • قیمت گذاری
  • تبلیغات
  • کانال هایی جذب مشتری
  • خدمات بعد از فروش و گارانتی
  • ساختار سازمانی
  • هیئت مدیره و گروه مشاوران
  • کارکنان و عنوان پست سازمانی
  • چارت سازمانی
  • برنامه زمان بندی و عملیات
  • ارزیابی و مدیریت خطر پذیری
  • برنامه مالی
  • برآورد هزینه های قبل از بهره برداری
  • برآورد سرمایه در گردش
  • نحوه سرمایه گذاری
  • برآورد هزینه استهلاک (مبلغ به هزار ریال)
  • هزینه تولید سالانه
  • برآورد قیمت تمام شده محصول
  • محاسبه هزینه های ثابت و متغیر (یک ماه)
  • فروش کل
  • تعیین نقطه سر به سر
  • تعیین درصد فروش در نقطه سربه سر
  • سود و زیان وِیژه (به هزار ریال)
  • ارزش افزوده خالص و ناخالص
  • بازده کل دارایی
  • سرمایه ثابت سرانه
  • سرانه کل سرمایه گذاری
  • نرخ بازدهی سرمایه
  • دوره برگشت سرمایه
  • برنامه طرح وتوسعه
  • تحقیقات قبل از تولید
  • توسعه محصول در آینده
  • جانشینها و مکمل هایی برای محصولات
  • منابع و مأخذ

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۶۷

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *