no-img
استار پروژه

پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر
doc
آذر ۲۲, ۱۳۹۷
1.64 مگابایت
67 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر


پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت کامپیوتر

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از متن پروژه کارآفرینی :

نیاز به موفقیت یک عامل بالقوه در کارآفرینی است که می تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی شود. نیاز به موفقیت گونه ای ویژه از انگیزه به شمار می‌ آید که شامل یک احساس درونی و قوی نسبت به موفقیت است. این نیاز برمبنای انتظار انجام کارهای بهتر و سریع تر از دیگران یا انجام بهتر این کارها نسبت به گذشته است. شواهد متعددی، وجود ارتباط بین سطح انگیزه موفقیت و قابلیت پیشرفت یک جامعه را نشان می دهند. این شواهد به این موضوع اشاره دارند که انگیزه موفقیت می‌تواند پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیکی را تغذیه کند و موجب گسترش آن شود.
کارآفرینی، مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. به تعبیری دیگر، کارآفرینی، کانون و مرکز ثقل کار و تلاش و پیشرفت بشر در عصر مدرنیته، تلقی می‌شود. به زبان ساده، ”کارآفرینی“ همان فرآیند تاسیس و یا توسعه کسب‌ و کار، برمبنای یک فکر و ایده نو است. کارآفرینی، به منظور رشد و نمو در جوامع، نیازمند وجود فرهنگ خاصی است. با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در اقتصادهای نوین (ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط)،‌ کشورهای مختلف، برنامه‌ های مفصلی را برای بسط چنین فرهنگی در جامعه خود تدارک دیده‌اند تا بتوانند همچنان مسیر رشد و پویایی‌ شان را ادامه دهند. بنابراین، شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و نیز ویژگیهای منحصر به فرد کارآفرینان در سازمان شغلی یک فرد در دنیای امروزین به عنوان عنصر رشد و توسعه از ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود؛ به گونه ای که عنصر کارآفرینی به عنوان موتور حرکتی تولید و توسعه اقتصادی و از سویی پرورش‌ دهنده و تقویت کننده روحیه سرمایه گذاری و بهره وری در نیروی انسانی تلقی می شود. از همین رو مقاله حاضر نیز با دیدگاه توصیفی تحلیلی، مؤلفه ها و عوامل تأثیرگذار بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در سازمانها را برشمرده و به تشریح هر یک از آنها می پردازد.
لذا در صدد شدیم با توجه به نیاز بازار و پیشرفت سریع و روزافزون علم کامپیوتر و دیجیتال در ایران و بالاخص خراسان شمالی طرحی را مبنی بر افتتاح شرکت کامپیوتر در شهرستان بجنورد ثبت و فعالیت خود را آغاز کنیم و این طرح را با تطبیق دادن اصول طرح کارآفرینی کسب و کار به صورت مکتوب به مرحله اجرا درآورم.

شرکت خدمات کامپیوتری صبا رایانه در زمینه ارائه خدمات کامپیوتری نظیر تعمیر و پشتیبانی قطعات کامپیوتری در مردم ها و ایجاد شبکه های کامپیوتری بین مردم ها فعالیت خود را اغاز کرده و شرکت در یک واحد مسکونی فعالیت خود را اغاز کرده که مساحت واحد فوق ۶۰ متر مربع میباشد از امکانات اولیه شرکت میتوان در ساختمان فوق واحد اداری واحد تعمیرات و واحد انبار و واحد مدیریت را نام برد.
شرکت دارای ۴ نفر پرسنل تمام وقت میباشد و هدف اصلی آن توسعه فعالیت در زمینه خدمات کامپیوتری تولید مواد اولیه توسط خود شرکت و تولید دستگاه های ATM و پشتیبانی این دستگاه ها در آینده و رفع مشکلات فعلی موجود در آن میباشد.

ماموریت و اهداف اصلی شرکت :
هدف ما از ایجاد شرکت علاوه بر توسعه روز افزون آن قرار گرفتن در رده رقبای خود بوده و سعی بر این می شود که با تلاش و پشتکار بتوانیم جایگاه خود را در میان رقبا بالاتر ببریم.

نوع کسب و کار :
نوع کسب و کار خدماتی بوده و نوع مالکیت شرکت خصوصی می باشد که در آن یک نفر به عنوان مدیر عامل و یک نفر به عنوان نائب رئیس می باشد.

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • بخش معرفی
  • مشخصات محل اجرای طرح
  • ابعاد و مساحت محل اجرای طرح
  • فاصله محل استقرار کسب و کار تا جاده اصلی، نوع راه و جاده مربوطه
  • امکانات تامین مواد و لوازم در محل
  • امکانات تامین نیروی کار ماهر در منطقه
  • ترسیم کروکی زمین محل استقرار کسب و کار
  • عنوان خدمات و ظرفیت
  • میزان سرمایه گزاری
  • میزان اشتغال زایی طرح
  • اعلام محرمانه بودن طرح
  • خلاصه مدیریتی/ اجرایی
  • ماموریت و اهداف اصلی شرکت
  • نوع کسب و کار
  • منبع سرمایه مورد نیاز
  • اطلاعات مالی مهم از وضعیت گذشته و برنامه ریزی برای آینده
  • خدمات لازم به منظور پشتیبانی عملیات
  • خدمات و زیر بنای مناسب برای کارکنان
  • روش های حمل و نقلی
  • محل استقرار کسب و کار از نظر ضوابط زیست محیطی
  • فرهنگ (اعتقادات مذهبی ، فرهنگ مصرف ،آداب و رسوم)
  • آشنایی منطقه با فرهنگ
  • فرهنگ منطقه ، کالا های تولید شده و خدمات ارائه شده
  • موانع فرهنگی منطقه در ایجاد، توسعه و ترویج کسب و کار
  • راه اندازی کسب و کار بدون در نظر گرفتن کسب و کار
  • اقتصاد
  • تغییرات جمعییتی
  • تجزیه و تحلیل بازار
  • اندازه بازار خدمت و نرخ رشد
  • بررسی روند های بازار
  • بازار پتانسیل رشد و توسعه
  • شاخص های فناوری موثر بر بازار
  • ساختار بازار
  • نوع بازار محصولات
  • فعالان موجود در بازار
  • بررسی رقبا
  • رقبای مستقیم و غیر مستقیم
  • تهدیدات احتمالی
  • وضعیت رقبای در آینده
  • تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا
  • میزان واردات محصول
  • عرضه کنندگان برحسب پارامترهایی مناسب
  • بررسی فرصت صادرات و واردات محصول
  • بازار جهانی و صادرات
  • برنامه ورود به بازار جهانی
  • بررسی قیمت
  • تجزیه و تحلیل فنی خدمت
  • روشهای تولید محصول رقبا
  • روش های موجود برای تولید محصولات
  • تکنولوﮊی تولید
  • مشخصات تکنولوزی مورد نظر
  • عمر تکنولوژی فعلی
  • فرآیند تولید محصول
  • دانش فنی و پتانسیل نیروی انسانی موجود
  • دورنمای شرکت/شرح کسب و کار
  • مالکیت کسب و کار
  • تولیدات یا خدمات
  • سرمایه گذاران و سهامداران اصلی
  • دیدگاه / چشم انداز
  • ماموریت
  • مسائل منحصر به فرد یا متمایز
  • اهداف اصلی
  • تعریف موفقیت در کسب و کار
  • راهبردها خدمات ( تولید /فروش /خدمات )
  • رشد کسب و کار
  • راهبرد های دسترسی به اهداف اصلی
  • برنامه ها
  • معرفی محصولات (کالا / خدمات)
  • معرفی محصول
  • موارد مصرف محصولات
  • روشهای معرف محصولات به مشتریان
  • مزیت های رقابتی محصولات
  • برتری و کاستی محصول نسبت به مشابه
  • کسب مزیت رقابتی در تولید کالاها
  • معرفی آمیخته بازاریابی خدمات
  • شیوه توزیع کالاها یا ارائه خدمات
  • برنامه تبلیغات
  • قیمت محصولات
  • برنامه ی عملیاتی و خدماتی
  • فناوری و روش تولید مناسب
  • مطابقت تکنولوژی با توان مالی ، شرایط محیطی ، تغییرات آینده تکنولوژی ،سیاست های دولت ،محیط زیست و شرایط اقتصادی
  • درجه وابستگی تکنولوژی مورد نیاز به منابع خارجی
  • نمودار فرآیند تولید
  • برآورد منابع تولید مورد نیاز برای یک سال
  • روش و محل تامین منابع خدمت
  • مواد اولیه وبسته بندی
  • نحوه تحویل مواد اولیه
  • میزان دسترسی به مواد اولیه
  • نحوه انبار شدن مواد اولیه
  • برآورد نیروی انسانی مورد نیاز
  • برآورد فضای مورد نیازطرح
  • برآورد امکانات و تاسیسات مورد نیاز طرح
  • پلان چیدمان پرسنل در کنار ماشین آلات
  • برنامه کنترل کیفیت
  • روش های کنترل کیفی محصول
  • ساختمان ها
  • تاسیسات
  • ماشین آلات و تجهیزات
  • اداری و کارگاهی
  • مواد اولیه و بسته بندی
  • حقوق و دستمزد مستقیم و غیر مستقیم
  • آب و برق و سوخت
  • تعمیرات و نگهداری (در سال)
  • طرح جانمایی
  • برنامه ی بازاریابی
  • تحقیق و تحلیل بازار
  • دلیل نیاز بازار به محصول
  • زمان نیاز بازار به محصول
  • رابطه بین مصرف کننده و خریدار اصلی
  • اندازه ی بازار
  • تخمین سهم بازار
  • میزان فروش
  • ارزیابی آینده ی بازار
  • واکنش رقبای موجود
  • رقابت و حساسیت ها و تهدیدات
  • نقاط قوت و ضعف رقبا
  • نحوه تصاحب بازار کار از رقبا
  • راهبردهای بازاریابی
  • قیمت گذاری
  • تبلیغات
  • کانال هایی جذب مشتری
  • خدمات بعد از فروش و گارانتی
  • ساختار سازمانی
  • هیئت مدیره و گروه مشاوران
  • کارکنان و عنوان پست سازمانی
  • چارت سازمانی
  • برنامه زمان بندی و عملیات
  • ارزیابی و مدیریت خطر پذیری
  • برنامه مالی
  • برآورد هزینه های قبل از بهره برداری
  • برآورد سرمایه در گردش
  • نحوه سرمایه گذاری
  • برآورد هزینه استهلاک (مبلغ به هزار ریال)
  • هزینه تولید سالانه
  • برآورد قیمت تمام شده محصول
  • محاسبه هزینه های ثابت و متغیر (یک ماه)
  • فروش کل
  • تعیین نقطه سر به سر
  • تعیین درصد فروش در نقطه سربه سر
  • سود و زیان وِیژه (به هزار ریال)
  • ارزش افزوده خالص و ناخالص
  • بازده کل دارایی
  • سرمایه ثابت سرانه
  • سرانه کل سرمایه گذاری
  • نرخ بازدهی سرمایه
  • دوره برگشت سرمایه
  • برنامه طرح وتوسعه
  • تحقیقات قبل از تولید
  • توسعه محصول در آینده
  • جانشینها و مکمل هایی برای محصولات
  • منابع و مأخذ

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۶۷

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *