no-img
استار پروژه

طرح توجیهی تولید محصولات فرفورژه | استار پروژه


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

project

ادامه مطلب

PDF
طرح توجیهی تولید محصولات فرفورژه
pdf
اسفند ۱, ۱۳۹۷
559 کیلوبایت
54 صفحه (pdf)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

طرح توجیهی تولید محصولات فرفورژه


طرح توجیهی تولید محصولات فرفورژه ۳۲۰۰ دست (سرویس کامل) در سال

در قالب فرمت پی دی اف (PDF) غیرقابل ویرایش

 

قسمتی از متن طرح توجیهی :

محصول مورد نظر طرح حاظر، تولید فرفورژه می باشد. این محصولات در ردیف مبلمان و اثاثیه لوکس خانگی طبقه بندی می گردد. انواع مبل، تختخواب، بوفه، قاب آئینه، میز تلویزیون، گلدان های فانتزی، آباژور، لوستر و موارد مشابه که به شکل خاص و دکوری تولید و تزئین می گردند در این گروه قرار دارند. فرفورژه از فلز ساخته شده و عموما به رنگ سیاه عرضه می گردد و به نوعی می توان گفت که کسب و کار تولید محصولات فرفورژه تلفیقی از هنر و صنعت است که در آن ظرافت و زیبائی هنر با تولید صنعتی تلفیق و محصولی بازار پسند تولید و به بازار عرضه می گردد. تولید محصولات فرفورژه بعضا بصورت سرویس کامل نیز انجام می گیرد که در این صورت این محصولات شامل مبلمان – سرویس خواب – سرویس ناهار خوری و دکور و تزئینات در طرحها و رنگهای مختلف با ترکیبی از پارچه – فلز و چوب در طرحهای هخامنشی و غیره تولید می گردد.

محصولات تولیدی طرح، بعنوان مبلمان و اثاثیه لوکس و فانتزی محسوب می گردند و لذا موارد مصرف آن نیز در خانه ها، ادارات، شرکت ها و موارد مشابه خواهد بود. محصولات فرفورژه بعنوان محصولات لوکس مطرح می باشند و لذا مصرف آن نزد خانوارهای مرفع و طبقه های بالای جامعه صورت می گیرد.

کیفیت، شکل ظاهری و دکوراسیون : اصلی ترین عامل در انتخاب محصولات فرفورژه توسط مشتریان، کیفیت، شکل ظاهری و دکوراسیون این کالاها می باشد. بنابراین در صورتیکه تولید کننده نتواند نیاز مشتری را از این لحاظ تامین نماید، مسلما کالاهای جایگزین مورد توجه مشتری قرار خواهد گرفت.

قیمت : قیمت محصولات فرفورژه به نسبت کالاهای مشابه خود بالاتر است. البته لازم است به این مسئله توجه شود که مقایسه قیمت لازم است در مورد کالاهای مشابه صورت گیرد. بعنوان مثال یک تخت خواب فرفورژه از یک تخت خواب فلزی با همان شرایط از قیمت بالاتری برخوردار است. ولی در صورتیکه همان تخت خواب (فرفورژه) با یک تختخواب چوبی لوکس مورد مقایسه قرار گیرد، در اینصورت موضوع برعکس خواهد شد. بنابراین قیمت عاملی است که مشتری در هنگام انتخاب، توجه زیادی به آن دارد و با توجه بر اینکه بعلت تعداد بالای کالای جایگزین، مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار است لذا حساسیت انتخاب به نسبت قیمت بالا خواهد بود.

شکل ظاهری و دکوراسیون فانتزی : یکی از دلایل اصلی انتخاب محصولات فرفورژه از سوی مشتریان، شکل فانتزی و طرح های شاد و لوکس آن می باشد و به نوعی می توان گفت که کسب و کار تولید محصولات فرفورژه تلفیقی از هنر و صنعت است. از اینرو تولید کننده لازم است در طراحی و تولید این اصل را کاملا مورد توجه قرار دهد تا از شانس بیشتری در انتخاب شدن توسط مشتری بوجود آورد.

سرویس کامل : برخی مشتریان خواهان خرید سرویس کامل محصولات فرفورژه می باشند که شامل سرویس خواب، میز تلویزیون، سرویس غذاخوری و برخی قطعات دیگر می باشند، هستند. از این رو لازم است تولید کننده توان ساخت سرویس کامل این محصولات را داشته باشد.

خلاصه طرح :

نام محصول : تولید محصولات فرفورژه

ظرفیت پیشنهادی طرح (ظرفیت عملی) : ۳۲۰۰ دست (سرویس کامل) در سال

موارد کاربرد : خانه ها، ادارات، شرکت ها و موارد مشابه

مواد اولیه مصرفی عمده :

– پروفیل فولادی

– تشک ابری

– پارچه

– قطعات برقی

– شیشه

– چوب

– رنگ

– و …

کمبود محصول (پایان برنامه توسعه چهارم) : نمی توان بصورت عددی میزان کمبود این تجهیزات را برآورد نمود.

اشتغال زایی (نفر) : ۲۴

زمین مورد نیاز (متر مربع) : ۲۳۰۰

زیربنا :

– اداری (مترمربع) : ۶۰

– تولیدی (مترمربع) : ۵۰۰

– انبار (مترمربع) : ۱۰۰

– تاسیسات و سایر : ۱۰۰

میزان مصرف سالانه مواد اولیه اصلی : ۳۵ درصد محصول

سرمایه گذاری ثابت طرح :

– ارزی : —

– ریالی : ۳۶۹۰

– مجموع : ۳۶۹۰

محل پیشنهاد اجرای طرح : کلیه نقاط کشور (استانهای تهران، مرکزی، فارس، خوزستان)


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : pdf (غیرقابل ویرایش) – صفحات : ۵۴

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *