no-img
استار پروژه

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

PPT
دانلود جزوه بازاریابی بین المللی
ppt
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶
1.83 مگابایت
293 صفحه (powerpoint)

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی


دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

تمامی حقوق این فایل مربوط به ناشر آن می باشد.

در قالب فرمت پاورپوینت (powerpoint) قابل ویرایش


دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

Download International Marketing Leaflet

قسمتی از جزوه :

هدف بازاریابی :

هدف بازاريابي ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتري به نحوي است كه كالا يا خدمت ارايه شده دقيقاً متناسب باشد، به طريقي كه كالا يا خدمات با نيازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند.

تعریف بازاریابی :

عبارت است از مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي انساني و اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد جامعه

تعریف بازاریابی بین المللی :

عبارت است از بازاريابي كالا و خدمات در بيش از يك كشور كه شامل صدور كالا از كشوري به كشور ديگر مي‌باشد.

اهمیت تجارت جهانی :

كشورهايي كه هرگز نمي‌توانستند نقش اصلي در تجارت جهاني داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادي تبديل شده‌اند،‌بدين ترتيب،‌افراد و شركت‌ها دريافته‌اند كه حيطه رقابت آن‌ها بازار داخلي نبوده بلكه بازار جهاني هستند. تجارت جهاني، امروزه يك مجموعه به هم پيوسته جهاني از بازار‌ها، تكنولوژي و شرايط زندگي استاندارد كه در گذشته ناشناخته بوده‌اند، مي‌باشد.

فهرست مطالب :

  • کلیات بازاریابی بین‌المللی
  • محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
  • محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی
  • تحقیقات بازاریابی بین‌المللی
  • استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی
  • سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
  • کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
  • تبلیغات در بازاریابی بین المللی
  • قیمت گذاری در بازارهای بین المللی


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *