no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی | استار پروژه


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
doc
بهمن ۸, ۱۳۹۵
39 کیلوبایت
39 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی


اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


Action research

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

توضیحی مختصر :

چکیده :
يکی از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضای شرايط می بايست کار ياد دهی – يادگيری را به پيش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پايه است. در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل می شوند . تنوع پايه های تحصيلی ، کوچک بودن محيط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهيزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرايطی است که در اين گونه محيط های آموزشی حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار می رود که پيشرفت تحصيلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرآيند يادگيری در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .
واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
مقدمه :
یکی از مشکلاتی که معلمان کلاس های چند پایه با آن مواجه هستند نحوه تقسیم فرصت یادگیری بین دو پایه در کلاس است و چون تا بحال پژوهشی اساسی در این مورد انجام نشده است تصمیم گرفتم این تدریس در کلاس های چند پایه به نوبه خود دشوار و مستلزم برنامه ریزی منظم و مدون  و آمادگی کامل  میباشد .
رسیدن به همه ی اهداف آموزش در کلاس های چند پایه کاری دشواری است، کمبود وقت، نبودن فضای مناسب آموزشی، عدم وجود وسایل کمک آموزشی، کم سواد یا بی سواد بودن والین و به تبعیت از آن بی میلی نسبت به مشارکت و تسهیل بخشیدن آموزش ، مشغله های دانش آموزان در خارج از مدرسه برای کمک به خانواده نیز از جمله معزلاتی است که مدارس روستا به ویژه روستاهای کوچک که اغلب کلاس ها چند پایه اند را با مشکلات متعددی رو به رو کرده است.
چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس چند پایه راههای بهبود بخشیدن به آن از همان اول برای من دغدغه بوده با وجود رضایت نسبی از روش های به کار گرفته شده تا الان اما هیچ گاه نمی توان خلا وجود تحقیقاتی در رابطه با چگونگی تدریس در کلاس های چند پایه را احساس نکرد.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • واژگان کلیدی
  • مقدمه
  • توصیف اولیه و بیان مسئله
  • گردآوری شواهد 1
  • تعاریف و مفاهیم
  • فرصت
  • تعریف یادگیری
  • عوامل موثر بر یادگیری
  • نقش معلمدر ایجاد تحول در کلاس
  • ضرورت تحول در روشهای تدریس
  • اهداف تحول در روشهای تدریس
  • روش و چگونگی تحول در روشهای تدریس
  • ابزار های اطلاعاتی
  • پیشینه تحقیق
  • تجزیه و تحلیل
  • ارائه راح حل های موقت
  • گردآوری شواهد 2
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ

 


قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 39

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *