no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟
doc
بهمن ۱۰, ۱۳۹۵
31 کیلوبایت
18 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟


اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش



اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟

توضیحی مختصر :

چكيده :
بى ترديد، شيوع پرخاشگرى در ميان نوجوانان، موجب نگرانى بسيارى از خانواده ها، اوليا، مربيان و مسؤولان كشور است. گسترش روز افزون اين نابهنجارى رفتارى در شكل هاى گوناگون، بر زندگى فردى و اجتماعى انسان ها تاثيرات منفى گذاشته و آرامش و احساس ايمنى را مورد تهديد قرار مى دهد. شايد بتوان گفت كه فحش و ناسزا گفتن در بين نوجوانان یکی از دغدغه هايی است كه خانواده ها از ان رنج می برند چرا كه نگران آينده فرزندشان ميباشند در اين تحقيق سعی بر آن شده است كه  عوامل ايجاد اين رفتار و راه حل های اساسی برای كاهش اين رفتار نامتعارف بيان شود. من در اين تحقيق ابتدا به بيان موضوع تحقيق پرداختم و سپس با توصيف وضعيت موجود به بيان مسئله و جمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشكل يا همان مسئله پرداختم بعد از آن به گردآوری اطلاعات از طريق مشاهده و ياداشت برداری و همچنين از يافته های علمی ديگران استفاده شده است و با استفاده از شيوه شش پرسش يافته ها تجزيه و تحليل شده است راه حل های پيشنهادی با مشاركت همكاران بيان شده و پس از اعتبار سنجی توسط همكاران و شورای دبيران به مدت دو هفته روز اجرا گرديد و بعد از آن مدت دوباره مورد ارزيابی قرار گرفت و در نهايت نتيجه گيری منطقی صورت گرفت كه نتايج آن در اين تحقيق بيان شده است.
مقدمه :
پرخاشگری واكنش كلی نسبت به ناكامی است هر چند افراد هميشه پاسخهای پرخاشگرانه آشكار از خود نشان نمی دهند و آن ها را در وجود خود سركوب می كنند. مثلا پسری كه  به وسيله يكی از همكلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالبا به طور فيزيكی به او حمله ور می شود. و فحش و ناسزا ، زدوخوردها و دعوا های حياط مدرسه، خود نشانه هايی از اين پرخاشگريهاست. گروهی از روانشناسان معتقدند كه طبقات اجتماعی غير مرفه جامعه ، بيشتر از طبقات متوسط و مرفه جامعه احساسات پرخاشگرانه خود را ابراز و آشكار می سازند.
كارن هورنی روانشناس معروف معتقد است كه سركوب همه احساسات پرخاشگرانه و خصمانه از نقطه نظر سلامت  روان بسيار بد و گاه خطرناک است زيرا سركوب چنين احساساتی سر انجام به اضطراب و واكنشهای عصبی می انجامد بنابر اين پيشنهاد می كند كه انسان بايد گهگاه احساسات خصمانه خويش را ابراز كند تا از شدت فشار درونی جلوگيری به عمل آيد.
نكته مهم آنست كه همه افراد دچار احساسات پر خاشگرانه می شوند و روانشناسان كانالهای اجتماع پسند متعددی را برای تسكين و رهایی از اين احساسات بيان می كنند كه به ويژه در مدارس می توانند مورد استفاده قرار گيرند. از جمله مسابقات ورزشی ، نقاشی، نمايشنامه و غيره می باشد.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • تعریف واژگان
  • گردآوری اطلاعات (شواهد 1)
  • مشاهده
  • شیوه های مشاهده
  • مشاهده با استفاده از شیوه آماری
  • هفته اول
  • مصاحبه
  • یافته های علمی
  • عوامل موثر بر پرخاشگری
  • عوامل خانوادگی پرخاشگری
  • عوامل محیطی (اجتماعی – فرهنگی)
  • زیان های پرخاشگری
  • پیشیننه تحقیق
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • انتخاب راه حل یا راه حل های موقتی
  • اعتبار بخشی راه حل
  • نحوه اجرا
  • گردآوری شواهد 2
  • توصیف وضعیت مطلوب
  • پیشنهادات
  • منابع

 


قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 18

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *