no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم | استار پروژه


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم
doc
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸
31 کیلوبایت
33 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم


اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از متن اقدام پژوهی :

نرگس دانش آموزی ۷ ساله است که بر اثر عدم رفتار های مناسب اجتماعی هنوز نتوانسته است با دوستانش ارتباط خوبی برقرار کند. در مدتی که من بیشتر او را تحت نظر داشتم در رفتار او با یک مساله مشابه در چندین موقعیت مواجه شدم آنهم عدم قانون پذیری اوست نرگس اصلا از کارهای گروهی خوشش نمی آید. و موقعیتی در فعالیت های گروهی نداشته او به دوستانش احترام نمیگذارد بیشتر اوقات دوست دارد حرف خود را به کرسی بنشاند و اگر احیانا کسی حرف او را گوش ندهد یا با او درگیر می شود یا وسایلش را پرتاب می کند. دائم در سال مدرسه در حال دویدن است انتظامات بیشتر اوقات او را به دلیل بی نظمی در صف حیاط بیرون کشده اند و به خاطر مسخره کردن و پرتاپ خوراکی دوستانش او را باز خواست کرده اند با خود گفتم این مشکل نرگس حل نشود هم به خود و هم به دوستانش ممکن است صدمه وارد کند بنابراین تصمیم گرفتم تا دنبال اطلاعات بیشتری درباره قانون پذیری و آموزش آن باشم که حاصل یافته های خود را شرح میدهم: قانون پذیری تعاریف مختلفی دارد عبارتست از : اعمال قواعد و قوانین که یادگیری را تسهیل می کند و اخلال در نظم کلاس را به حداقل کاهش میدهد. طبق تحقیقاتی که در سایت های مختلف ئ در مجلات داشته ام نشان میدهد که عدم قانون پذیری در طبقات متوسط جامعه دیده میشود و جالب اینجاست که اکثر افراد به این دانش آموزان قانون ناپذیر برحسب بیش فعالی می زنند و زود قضاوت می کنند عدم قانون پذیری رفتاری نابهنجار است که از طرف برخی از دانش آموزان سر می زند و مشکلاتی را برای فرد و معلم و دوستانش به وجود می آورد و رفتار آنها بیشتر نامعقول و نا منظم (کلارک ایزابل به نقل از رستمی ۱۳۸۹) در هر حال عدم قانون پذیری یک اختلال است و ما باید آن را از کودکی به افراد بیاموزیم و چه خوبست این آموزش از همان کودکی باشد ما نیز در مدرسه بهتر است قالب آموزش خانواده در این مساله تاکیدی بیشری کنیم . با مطالعه و تحلیلی که درباره ی رفتار نرگس داشتیم دیدم با این که نرگس درسش بد نیست اما در بعضی از مواقع عجول بودن و تند تند نوشتن و صحبت کردن در حین املا و دچار خطا و اشتباه میشود. و حروف را جا می اندازد و این به خاطر این نیست که او کلمه یا حروف را یاد نگرفته این حرکت او به خاطر عدم توجه اوست و در واقع کنترلی روی رفتارش ندارد. نرگس خانوادهی تقریبا مرفهی دارد اما مسئله اصلی او برآورده نشده اند و در واقع چیزی از رفتار و عملکرد صحیح برای او تعریف نشده و تربیت رفتارهای اجتماعی در او ضعیف است از طرفی دیگر نرگس خودش به خواسته های مورد علاقه اش فکر میکند. و تا به حال نشده که در حضور پدر اسباب بازیهایش را پخش کند و بازی کند و مثل بچه های دیگر از بازی لذت ببرد در واقع مساله اصلی در این خانواده کودک است زیرا به نرگس آموخته شده تمیز باش و بازی کن اما وقتی پدرت در خانه است اصلا نه حرفی بزن و نه کاری بکن که او عصبانی شود و با توجه به این نکات ما باید ببینم که در نرگس چه نیازهایی برآورده نشده که منجر به عدم قانون پذیری در او شده است.

فهرست :

  • چکیده
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • شواهد نوع اول
  • تجزیه و تحلیل
  • مداخله (ارائه راهکار)
  • اعتبار بخشی
  • شواهد نوع دوم
  • پیشنهادات
  • منابع

قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۳۳

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *