no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود
doc
فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
21 کیلوبایت
16 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

How to manage and control gaming action so that would be my student academic achievement

توضیحی مختصر :

چکیده :
با توجه به رشد روز افزون وسايل الكترونيكی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرميهای جذاب و در همه زمينه ها چه از نظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی و كاربرد های گوناگون بخصوص بازيهای خيلی جذاب سرم كننده و از طرفی سرگرمی اينترنتی خود مزيد بر علت كه باعث افت تحصيلی و يا ممكن است باعث رشد گردد پس بنابراين بايد در اين مورد كنترل و مديريت كرد تا از اين به نحو مطلوب استفاده شود.

مقدمه :
بازی های كامپيوتری نياز به منطق، حافظه، مهارت های حل مساله، تجسم و اكتشاف دارند و لازمه اين بازی ها دستكاری اشياء با ابزارهای الكترونيكی و فهم بازی به مشابه سيستم پيچيده است.
تحليلگران بازيهای کامپيوتری بر اين عقيده اند که بازيها بدون مشکل نيستند به ويژه اينکه معمولا فراهم آوردن همه مشخصات بازی های خوب كامپيوتری در يک بازی مشكل است. بازی ممكن است خيلی آسان و يا خيلی سخت باشد و در هر دو صورت ايجاد انگيزه نكند و گاه بازی از حيث زمان طولانی است و اين با محدوديت های برنامه درسی تناسبی ندارد.
مساله ديگر محتوای اكثر بازی هاست كه زمينه های خشونت را با خود به همراه دارند و امكان انتقال اين نقش ها را به دنيای واقعی ايجاد می كنند.
توصیف وضعیت موجود
توصیف مدرسه : مدرسه ما در منطقه تبادكان دارای 8 كلاس درد و نوبت 16 كلاس داير و یک مدير و 4 معاون و دارای پرسنل متخصص و متاسفانه بدون تجهيزات آزمايشگاهی و كارگاهی می باشد و از فضای كمی برخوردار است و با توجه به اينكه در اين منطقه محروميت حاشيه نشينی در اين مدارس مشكلات فراوانی وجود دارد. از جمله فقر فرهنگی اقتصادی كه متاسفانه اين دانش آموزان پس از گذراندن دوره راهنمايی يا ترک تحصيل كرده و يا پس از يكی دو سال از تحصيل باز می مانند كه عوامل زيادی موثر است از جمله بازيهای كامپيوتر يک كه در ذيل توضيح خواهم داد :
بيان مسئله :
ايجانب با اين مسئله و مشكل مواجه شده ام  و از اين موضوع رنج می برم و ميخواهم اين مشكل را حل كنم انشا الله که باید مراقبت و دقت و ظرافت و ترفند مناسب را بکار برد. از زمانیکه دانش آموزم به بازیهای کامپیوتری مشغول و سرگرم شده هم مطالعه کمتر شده و هم از ورزش باشگاه را ترک نموده.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • تشکر و قدردانی
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • توصیف مدرسه
  • بيان مسئله
  • تعریف واژگان
  • بازی های رایانه ای
  • افت تحصیلی
  • گردآوری اطلاعات (شواهد (1))
  • یافته های علمی
  • مقدمه
  • تعریف افت تحصیلی
  • علتهای افت تحصیلی
  • بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند.
  • روشهای گرد آوری اطلاعات
  • مشاهده
  • مصاحبه
  • پرسشنامه
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
  • یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
  • سئوالات پرسشنامه
  • خلاصه و نتيجه گيری  (گردآوری شواهد 2 )
  • محدودیتهای تحقیق
  • پیشنهادات
  • منابع

 


قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 16

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *