no-img
استار پروژه

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان دانش آموزان عادی
doc
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
9.50 مگابایت
110 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان دانش آموزان عادی


کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان دانش آموزان عادی

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان دانش آموزان عادی

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان دانش آموزان عادی

Investigating the study of the level of anxiety of teachers of exceptional students (mentally retarded) and teachers of ordinary students

قسمتی از متن کنش پژوهی :

معلمان همچون دیگر انسانها در معرض همه اضطربات و عوامل عاطفی و احساسی هستند که می‌تواند نحوه برخورد آنها را نه تنها با دانش‌ آموز خود، بلکه با کلیه انسانهای پیرامونشان دگرگون کرده، زندگی ویژه ای را برای آنها به وجود آورد. اندکی احساس اضطراب در ابتدای تدریس تدریجاً به اضطرابی بزرگتر مبدل می شود که تدریس را برای معلم دشوار و حتی ناممکن سازد، به عبارت دیگر، احساس اضطراب در یک کلاس ممکن است در کار آن روز یا هفته و حتی آن دوره معلم اثر منفی بگذارد و به کلی او را از کارش بازدارد . حال اگر دانش‌ آموزان این معلم، کودکان استثنایی بخصوص عقب مانده ذهنی باشند، مسلماً نگرش معلم نسبت به آنها نسبت به کودکان عادی متفاوت خواهد بود، در نتیجه سطح اضطراب این معلمان هم متفاوت از معلمان کودکان عادی خواهد بود. لذا این تحقیق بر آن است که به این پرسش پاسخ دهد که آیا بین سطح اضطراب آشکار و پنهان معلمان کودکان استثنایی و عادی تفاوت وجود دارد ؟

هدف پژوهش : هدف پژوهش مقایسه سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی می باشد. از آنجا که مسئله اضطراب معلمان، اصولاً چیزی نیست که تنها به شخص معلم تأثیر بگذارد، و این معضل قطعاً از طریق معلم به اقشار آینده ساز جامعه و درواقع اکثریت جامعه ممکن است منتقل شود و اثر نامطلوبی از خود باقی گذارد. لذا در این پژوهش سعی بر این است که به علل و عواملی که سبب ساز اضطراب معلمان می‌شود، پرداخته شده و سپس در یک مقایسه، این سطح اضطراب را بین معلمان کودکان استثنایی و عادی مورد بررسی قرار داده و در نهایت راه حلهایی را برای رفع مشکل پیدا کرده و ارائه شود.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • فصل اول : کلیات
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • هدف پژوهش
  • پرسش پژوهش
  • فرضیه های پژوهش
  • ضرورت و اهمیت پژوهش
  • تعاریف عملیاتی پژوهش
  • خلاصه فصل
  • فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
  • اضطراب
  • تعریف اضطراب
  • بروز و پیامد های اضطراب
  • انواع اختلال های اضطرابی
  • عوامل داخلی و خارجی بوجود آورنده اضطراب
  • مبانی نظری
  • تبیین های رفتاری نگر
  • موضع گیریهای انسانی نگر و هستی نگر
  • تبیین های شناختی
  • معلم
  • تعریف معلم
  • ویژگی های معلم
  • عوامل اضطاب زای شغل معلمی
  • استراتژیهایی که اضطراب معلم را کاهش می دهند
  • عوامل مخل مربوط به پیام دهنده (معلم)
  • عوامل اضطراب زای اجتماعی در رابطه با معلم
  • ترس از مشکلات
  • اقدامات درمانی کلی
  • مصرف بالینی داروهای ضد اضطراب
  • کاهش اضطراب
  • تحقیقات انجام شده و ضرورت پژوهش
  • فصل سوم : روش پژوهش
  • جامعه آماری
  • گروه نمونه
  • ابزار پژوهش
  • روش گردآوری اطلاعات (طرح پژوهش)
  • روش آماری
  • فصل چهارم : یافته های پژوهش
  • یافته های پژوهش
  • تحلیل داده ها
  • فصل پنجم : بحث و تفسیر
  • نتیجه گیری
  • محدودیت های پژوهش
  • پیشنهاد های پژوهش
  • خلاصه پژوهش
  • منابع
  • پیوست

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۱۱۰

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


موضوعات :
فروشگاه , کنش پژوهی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *