no-img
استار پروژه

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي
doc
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
9.50 مگابایت
110 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي


کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي

کنش پژوهی بررسی سطح اضطراب معلمان دانش آموزان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان دانش آموزان عادي

Investigating the study of the level of anxiety of teachers of exceptional students (mentally retarded) and teachers of ordinary students

قسمتی از متن کنش پژوهی :

معلمان همچون ديگر انسانها در معرض همه اضطربات و عوامل عاطفي و احساسي هستند كه مي‌تواند نحوة برخورد آنها را نه تنها با دانش‌ آموز خود، بلكه با كلية انسانهاي پيرامونشان دگرگون كرده، زندگي ويژه اي را براي آنها به وجود آورد. اندكي احساس اضطراب در ابتداي تدريس تدريجاً به اضطرابي بزرگتر مبدل مي شود كه تدريس را براي معلم دشوار و حتي ناممكن سازد، به عبارت ديگر، احساس اضطراب در يك كلاس ممكن است در كار آن روز يا هفته و حتي آن دورة معلم اثر منفي بگذارد و به كلي او را از كارش بازدارد . حال اگر دانش‌ آموزان اين معلم، كودكان استثنايي بخصوص عقب ماندة ذهني باشند، مسلماً نگرش معلم نسبت به آنها نسبت به كودكان عادي متفاوت خواهد بود، در نتيجه سطح اضطراب اين معلمان هم متفاوت از معلمان كودكان عادي خواهد بود. لذا اين تحقيق بر آن است كه به اين پرسش پاسخ دهد كه آيا بين سطح اضطراب آشكار و پنهان معلمان كودكان استثنايي و عادي تفاوت وجود دارد ؟

هدف پژوهش : هدف پژوهش مقايسة سطح اضطراب معلمان كودكان استثنايي (عقب مانده ذهني) و معلمان كودكان عادي مي باشد. از آنجا كه مسئله اضطراب معلمان، اصولاً چيزي نيست كه تنها به شخص معلم تأثير بگذارد، و اين معضل قطعاً از طريق معلم به اقشار آينده ساز جامعه و درواقع اكثريت جامعه ممكن است منتقل شود و اثر نامطلوبي از خود باقي گذارد. لذا در اين پژوهش سعي بر اين است كه به علل و عواملي كه سبب ساز اضطراب معلمان مي‌شود، پرداخته شده و سپس در يك مقايسه، اين سطح اضطراب را بين معلمان كودكان استثنايي و عادي مورد بررسي قرار داده و در نهايت راه حلهايي را براي رفع مشكل پيدا كرده و ارائه شود.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • فصل اول : کلیات
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • هدف پژوهش
  • پرسش پژوهش
  • فرضیه های پژوهش
  • ضرورت و اهمیت پژوهش
  • تعاریف عملیاتی پژوهش
  • خلاصه فصل
  • فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
  • اضطراب
  • تعریف اضطراب
  • بروز و پیامد های اضطراب
  • انواع اختلال های اضطرابی
  • عوامل داخلی و خارجی بوجود آورنده اضطراب
  • مبانی نظری
  • تبیین های رفتاری نگر
  • موضع گیریهای انسانی نگر و هستی نگر
  • تبیین های شناختی
  • معلم
  • تعریف معلم
  • ویژگی های معلم
  • عوامل اضطاب زای شغل معلمی
  • استراتژیهایی که اضطراب معلم را کاهش می دهند
  • عوامل مخل مربوط به پیام دهنده (معلم)
  • عوامل اضطراب زای اجتماعی در رابطه با معلم
  • ترس از مشکلات
  • اقدامات درمانی کلی
  • مصرف بالینی داروهای ضد اضطراب
  • کاهش اضطراب
  • تحقیقات انجام شده و ضرورت پژوهش
  • فصل سوم : روش پژوهش
  • جامعه آماری
  • گروه نمونه
  • ابزار پژوهش
  • روش گردآوری اطلاعات (طرح پژوهش)
  • روش آماری
  • فصل چهارم : یافته های پژوهش
  • یافته های پژوهش
  • تحلیل داده ها
  • فصل پنجم : بحث و تفسیر
  • نتیجه گیری
  • محدودیت های پژوهش
  • پیشنهاد های پژوهش
  • خلاصه پژوهش
  • منابع
  • پیوست

 


قیمت فایل : 3000 تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : 110

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


موضوعات :
فروشگاه , کنش پژوهی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *