no-img
استار پروژه

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

PPT
پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی
ppt
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶
258 کیلوبایت
34 صفحه (powerpoint)

پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی


پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی

تمامی حقوق این فایل مربوط به ناشر آن می باشد.

در قالب فرمت پاورپوینت (powerpoint) قابل ویرایش


پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی

پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی

PowerPoint on document management

قسمتی از پاورپوینت :

مدیریت امور دفتری:
مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.
امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری :
دریافت،ثبت، ارجاع ، پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.
دبیر خانه :
دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظیفه می نمایند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سیستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.
نامه های اداری :
یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.
یادداشت اداری :
برای هدایت و راهنمایی و تسریع در امور و وظایف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاریخ و امضاء می باشد.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *