no-img
استار پروژه

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

PPT
پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی
ppt
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶
258 کیلوبایت
34 صفحه (powerpoint)

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی


پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

تمامی حقوق این فایل مربوط به ناشر آن می باشد.

در قالب فرمت پاورپوینت (powerpoint) قابل ویرایش


پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

پاورپوینت در مورد مديريت اسناد و بايگانی

PowerPoint on document management

قسمتی از پاورپوینت :

مديريت امور دفتری:
مجموعه اصول و روشهايی است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کليه سطوح سازمانی می باشد.
امور دفتری يا سيستم گردش نامه های اداری :
دريافت،ثبت، ارجاع ، پيگيری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيی تری برخوردارمی باشد.
دبير خانه :
دبيرخانه و دفاتر مديريتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظيفه می نمايند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سيستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.
نامه های اداری :
يک وسيله مکتوب اداری است که در اجرای وظايف اداری تهيه و يا دريافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاريخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبير خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.
يادداشت اداری :
برای هدايت و راهنمايی و تسريع در امور و وظايف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاريخ و امضاء می باشد.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *