no-img
استار پروژه

طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی با دستگاه fog screen


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی با دستگاه fog screen
doc
مرداد ۹, ۱۳۹۵
391 کیلوبایت
28 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی با دستگاه fog screen


طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغاتی با دستگاه fog screen

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


Established advertising firms with fog screen

تاسیس شرکت تبلیغاتی با دستگاه fog screen

توضیحی مختصر:

در دنیای اقتصادی امروز ، انواع محصولات و کالاها با اسامی متفاوت قابل دستیابی هستند و چیزی که آنها را از هم تمیز میدهد ، تعداد مصرف کننده آنها می باشد چه بسا بسیاری از محصولات از محصولات که به خاطر عدم شناخت کیفیت آن توسط مصرف کننده ، خریداری نمی گردد و برعکس کالایی دیگر که کیفیت پایین تری دارد ، درصد بالاتری از فروش را در اختیار گرفته و مشتری قابل توجهی نیز کسب میکند .
به راستی این وجه تمایز خرید بین محصولات مشابه به چه دلیل است ؟ اگر از نظر کیفیت باشد ، که مشتری طبیعتا جنس با کیفیت بهتر را می پسندد اگر از نظر قیمت باشد ، باز هم معمولا محصولات مشابه آن چنان اختلاف قیمت محسوسی نسبت به یکدیگر ندارند. پس مسئه باید چیزی فراتر از این موضوعات باشد .
آری – مهمترین موضوع در مشتری مداری و رسیدن به درصد بالای فروش محصول تبلیغات است. تبلیغات یعنی معرفی محصول یا خدمت و تا قدری هم گفتن مزایای آن نسبت به دیگر محصولات و خدمات هم رده آن. همچنین پنهان کردن عیوب احتمالی آنها .
تبلیغات سهم به سزایی را در فروش یک محصول دارا می باشد . به طوری که کارخانه ها و شرکتهای بزرگ دنیا هر ساله میلیون ها دلار صرف آگاهی رسانی و تبلیغات برای مصرف کنندگان خود میکنند . البته چندین برابر این مبلغ از طریق بالا رفتن آمار فروش عاید آنها میگردد. بسیاری از کارخانه ها و شرکتها در کشورهای توسعه یافته بنای اصلی و اساسی کار خود را بر پایه تبلیغات بنا نهاده اند تا جایی تبلیغات را یک هزینه نمی دانند . بلکه راهی برای معرفی و آگاهی رسانی عنوان میکنند. بسیاری از مدیران موفق دنیا در این زمینه با هم اتفاق نظر دارند که: ” اگر می خواهی کسب و کاری را راه بیاندازی اگر فقط ۱۰۰دلار دارید ۹۰ دلار آن را به تبلیغات اختصاص بده و ما بقی را صرف تولید کن. زیرا همان تبلیغات می تواند اثر بخش ترین مسئله در فروش شما باشد ولی اگر همه ۱۰۰ دلار را به تولید اختصاص دهید ولی آگاهی رسانی و معرفی محصول به مصرف کنندگان را انجام ندهید ، به زودی شاهد ورشکستگی زود هنگام شرکت خود خواهید بود .

فهرست :

  • مقدمه
  • انواع تبلیغات
  • Fog Screen
  • چگونگی کار دستگاه
  • ویزگی های دستگاه
  • مدل های مختلف عرضه شده از این دستگاه
  • موارد استفاده از دستگاه
  • معایب دستگاه Fog Screen
  • چگونگی توجیح اقتصادی Fog Screen  در ایران
  • تبلیغات در رسانه های ملی  ( تلویزیون ، رادیو )
  • مجلات و روزنامه ها
  • اینترنت و محیط های چند رسانه ای
  • استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بیلبرد
  • خلاصه طرح تجاری
  • نوع صنعت و استراتزی شرکت
  • شرکاء و توجیه روند اقتصادی در این مجموعه
  • استفاده از شرکاء و ارایه سهام به آنها
  • توجیه اقتصادی
  • استراتزی بازاریابی
  • طرح توسعه در آینده
  • عملیات و تولید
  • چرخه عملیات
  • اسناد و مدارک مورد نیاز ( مرحله اداری )
  • ریسک های اقتصادی
  • پیش نهاد

قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۸

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.

۳,۰۰۰ تومان – خرید



دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *