no-img
استار پروژه

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

PPT
دانلود جزوه بازاریابی بین المللی
ppt
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶
1.83 مگابایت
293 صفحه (powerpoint)

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی


دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

تمامی حقوق این فایل مربوط به ناشر آن می باشد.

در قالب فرمت پاورپوینت (powerpoint) قابل ویرایش


دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

دانلود جزوه بازاریابی بین المللی

Download International Marketing Leaflet

قسمتی از جزوه :

هدف بازاریابی :

هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند.

تعریف بازاریابی :

عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه

تعریف بازاریابی بین المللی :

عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر می‌باشد.

اهمیت تجارت جهانی :

کشورهایی که هرگز نمی‌توانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شده‌اند،‌بدین ترتیب،‌افراد و شرکت‌ها دریافته‌اند که حیطه رقابت آن‌ها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازار‌ها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بوده‌اند، می‌باشد.

فهرست مطالب :

  • کلیات بازاریابی بین‌المللی
  • محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
  • محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی
  • تحقیقات بازاریابی بین‌المللی
  • استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی
  • سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
  • کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
  • تبلیغات در بازاریابی بین المللی
  • قیمت گذاری در بازارهای بین المللی


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *