no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
doc
بهمن ۸, ۱۳۹۵
39 کیلوبایت
39 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی


اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


Action research

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

توضیحی مختصر :

چکیده :
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاد دهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است. در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرآیند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
واژگان کلیدی : پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی
مقدمه :
یکی از مشکلاتی که معلمان کلاس های چند پایه با آن مواجه هستند نحوه تقسیم فرصت یادگیری بین دو پایه در کلاس است و چون تا بحال پژوهشی اساسی در این مورد انجام نشده است تصمیم گرفتم این تدریس در کلاس های چند پایه به نوبه خود دشوار و مستلزم برنامه ریزی منظم و مدون  و آمادگی کامل  میباشد .
رسیدن به همه ی اهداف آموزش در کلاس های چند پایه کاری دشواری است، کمبود وقت، نبودن فضای مناسب آموزشی، عدم وجود وسایل کمک آموزشی، کم سواد یا بی سواد بودن والین و به تبعیت از آن بی میلی نسبت به مشارکت و تسهیل بخشیدن آموزش ، مشغله های دانش آموزان در خارج از مدرسه برای کمک به خانواده نیز از جمله معزلاتی است که مدارس روستا به ویژه روستاهای کوچک که اغلب کلاس ها چند پایه اند را با مشکلات متعددی رو به رو کرده است.
چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس چند پایه راههای بهبود بخشیدن به آن از همان اول برای من دغدغه بوده با وجود رضایت نسبی از روش های به کار گرفته شده تا الان اما هیچ گاه نمی توان خلا وجود تحقیقاتی در رابطه با چگونگی تدریس در کلاس های چند پایه را احساس نکرد.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • واژگان کلیدی
  • مقدمه
  • توصیف اولیه و بیان مسئله
  • گردآوری شواهد ۱
  • تعاریف و مفاهیم
  • فرصت
  • تعریف یادگیری
  • عوامل موثر بر یادگیری
  • نقش معلمدر ایجاد تحول در کلاس
  • ضرورت تحول در روشهای تدریس
  • اهداف تحول در روشهای تدریس
  • روش و چگونگی تحول در روشهای تدریس
  • ابزار های اطلاعاتی
  • پیشینه تحقیق
  • تجزیه و تحلیل
  • ارائه راح حل های موقت
  • گردآوری شواهد ۲
  • پیشنهادات
  • منابع و ماخذ

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۳۹

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *