no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف كنم؟


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟
doc
بهمن ۱۰, ۱۳۹۵
31 کیلوبایت
18 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟


اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش



اقدام پژوهی چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟

توضیحی مختصر :

چکیده :
بى تردید، شیوع پرخاشگرى در میان نوجوانان، موجب نگرانى بسیارى از خانواده ها، اولیا، مربیان و مسؤولان کشور است. گسترش روز افزون این نابهنجارى رفتارى در شکل هاى گوناگون، بر زندگى فردى و اجتماعى انسان ها تاثیرات منفى گذاشته و آرامش و احساس ایمنى را مورد تهدید قرار مى دهد. شاید بتوان گفت که فحش و ناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه هایی است که خانواده ها از ان رنج می برند چرا که نگران آینده فرزندشان میباشند در این تحقیق سعی بر آن شده است که  عوامل ایجاد این رفتار و راه حل های اساسی برای کاهش این رفتار نامتعارف بیان شود. من در این تحقیق ابتدا به بیان موضوع تحقیق پرداختم و سپس با توصیف وضعیت موجود به بیان مسئله و جمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم بعد از آن به گردآوری اطلاعات از طریق مشاهده و یاداشت برداری و همچنین از یافته های علمی دیگران استفاده شده است و با استفاده از شیوه شش پرسش یافته ها تجزیه و تحلیل شده است راه حل های پیشنهادی با مشارکت همکاران بیان شده و پس از اعتبار سنجی توسط همکاران و شورای دبیران به مدت دو هفته روز اجرا گردید و بعد از آن مدت دوباره مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت نتیجه گیری منطقی صورت گرفت که نتایج آن در این تحقیق بیان شده است.
مقدمه :
پرخاشگری واکنش کلی نسبت به ناکامی است هر چند افراد همیشه پاسخهای پرخاشگرانه آشکار از خود نشان نمی دهند و آن ها را در وجود خود سرکوب می کنند. مثلا پسری که  به وسیله یکی از همکلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالبا به طور فیزیکی به او حمله ور می شود. و فحش و ناسزا ، زدوخوردها و دعوا های حیاط مدرسه، خود نشانه هایی از این پرخاشگریهاست. گروهی از روانشناسان معتقدند که طبقات اجتماعی غیر مرفه جامعه ، بیشتر از طبقات متوسط و مرفه جامعه احساسات پرخاشگرانه خود را ابراز و آشکار می سازند.
کارن هورنی روانشناس معروف معتقد است که سرکوب همه احساسات پرخاشگرانه و خصمانه از نقطه نظر سلامت  روان بسیار بد و گاه خطرناک است زیرا سرکوب چنین احساساتی سر انجام به اضطراب و واکنشهای عصبی می انجامد بنابر این پیشنهاد می کند که انسان باید گهگاه احساسات خصمانه خویش را ابراز کند تا از شدت فشار درونی جلوگیری به عمل آید.
نکته مهم آنست که همه افراد دچار احساسات پر خاشگرانه می شوند و روانشناسان کانالهای اجتماع پسند متعددی را برای تسکین و رهایی از این احساسات بیان می کنند که به ویژه در مدارس می توانند مورد استفاده قرار گیرند. از جمله مسابقات ورزشی ، نقاشی، نمایشنامه و غیره می باشد.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • تعریف واژگان
  • گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)
  • مشاهده
  • شیوه های مشاهده
  • مشاهده با استفاده از شیوه آماری
  • هفته اول
  • مصاحبه
  • یافته های علمی
  • عوامل موثر بر پرخاشگری
  • عوامل خانوادگی پرخاشگری
  • عوامل محیطی (اجتماعی – فرهنگی)
  • زیان های پرخاشگری
  • پیشیننه تحقیق
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • انتخاب راه حل یا راه حل های موقتی
  • اعتبار بخشی راه حل
  • نحوه اجرا
  • گردآوری شواهد ۲
  • توصیف وضعیت مطلوب
  • پیشنهادات
  • منابع

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۱۸

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *