no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
doc
فروردین ۲۷, ۱۳۹۶
34 کیلوبایت
38 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد


اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

How can student action hyperactive second base tips on teaching social sciences in the study helped identify him

توضیحی مختصر :

چکیده :
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات و شواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان، همکاران، مدیر و دیگر کارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ، را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.
مقدمه :
طبق آمارهای بین المللی، حدود ۱۰% دانش آموزان مدارس به علل مختلف از مشکلات رفتاری رنج می برند و این مشکلات گاه برنامه آموزشی یا کل فعالیتهای یک کلاس را مختل می کند. شناخت مشکلات این گروه از کودکان و نوجوانان و تدارک کمک های لازم برای آنها به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان کمک می کند .
در این بین دانش آموزانی وجود دارند که  نمی تواند حتی برای دقایقی آرام نشسته و به سخنان آموزگار یا والدینش گوش فرا دهد. وسایل بازی و سرگرمی تنها برای مدتی او را سرگرم می کند و پس از مدت کوتاهی ناآرام و بی قرار چیز تازه ای را جست وجو می کند. این کودک، نیاز به تنبیه ندارد؛ بلکه تنها به کمک همه برای بازیافتن آرامش خویش دارد. چرا که مبتلا به «بیش فعالی» بوده و این عارضه او را بازیگوش، بی دقت، ناآرام، حواس پرت و … کرده است.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • بیان مسئله
  • تعریف واژگان
  • بیش فعال
  • گردآوری اطلاعات (شواهد (۱))
  • یافته های علمی
  • تعریف بیش فعالی
  • انواع بیش‌فعالی
  • ۲٫ نوع تکانشی – بیش‌فعالی
  • ۳٫ نوع ترکیبی
  • علل بیش فعالی
  • علائم
  • عوارض
  • رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان
  • روشهای گرد آوری اطلاعات
  • مشاهده
  • مصاحبه
  • پیشینه تحقیق
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
  • خلاصه یافته های اولیه
  • انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی
  • اعتبار بخشی به راه حل ها
  • شیوه های اجرا
  • شواهد ۲
  • نتیجه گیری و پیشنهادات
  • ضمائم
  • پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی
  • منابع

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۳۸

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *