no-img
استار پروژه

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


استار پروژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود
doc
فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
21 کیلوبایت
16 صفحه (word)
۳,۰۰۰ تومان
۳,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش


اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت و کنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

How to manage and control gaming action so that would be my student academic achievement

توضیحی مختصر :

چکیده :
با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب و در همه زمینه ها چه از نظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی و کاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده و از طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی و یا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا از این به نحو مطلوب استفاده شود.

مقدمه :
بازی های کامپیوتری نیاز به منطق، حافظه، مهارت های حل مساله، تجسم و اکتشاف دارند و لازمه این بازی ها دستکاری اشیاء با ابزارهای الکترونیکی و فهم بازی به مشابه سیستم پیچیده است.
تحلیلگران بازیهای کامپیوتری بر این عقیده اند که بازیها بدون مشکل نیستند به ویژه اینکه معمولا فراهم آوردن همه مشخصات بازی های خوب کامپیوتری در یک بازی مشکل است. بازی ممکن است خیلی آسان و یا خیلی سخت باشد و در هر دو صورت ایجاد انگیزه نکند و گاه بازی از حیث زمان طولانی است و این با محدودیت های برنامه درسی تناسبی ندارد.
مساله دیگر محتوای اکثر بازی هاست که زمینه های خشونت را با خود به همراه دارند و امکان انتقال این نقش ها را به دنیای واقعی ایجاد می کنند.
توصیف وضعیت موجود
توصیف مدرسه : مدرسه ما در منطقه تبادکان دارای ۸ کلاس درد و نوبت ۱۶ کلاس دایر و یک مدیر و ۴ معاون و دارای پرسنل متخصص و متاسفانه بدون تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی می باشد و از فضای کمی برخوردار است و با توجه به اینکه در این منطقه محرومیت حاشیه نشینی در این مدارس مشکلات فراوانی وجود دارد. از جمله فقر فرهنگی اقتصادی که متاسفانه این دانش آموزان پس از گذراندن دوره راهنمایی یا ترک تحصیل کرده و یا پس از یکی دو سال از تحصیل باز می مانند که عوامل زیادی موثر است از جمله بازیهای کامپیوتر یک که در ذیل توضیح خواهم داد :
بیان مسئله :
ایجانب با این مسئله و مشکل مواجه شده ام  و از این موضوع رنج می برم و میخواهم این مشکل را حل کنم انشا الله که باید مراقبت و دقت و ظرافت و ترفند مناسب را بکار برد. از زمانیکه دانش آموزم به بازیهای کامپیوتری مشغول و سرگرم شده هم مطالعه کمتر شده و هم از ورزش باشگاه را ترک نموده.

فهرست مطالب :

  • چکیده
  • تشکر و قدردانی
  • مقدمه
  • توصیف وضعیت موجود
  • توصیف مدرسه
  • بیان مسئله
  • تعریف واژگان
  • بازی های رایانه ای
  • افت تحصیلی
  • گردآوری اطلاعات (شواهد (۱))
  • یافته های علمی
  • مقدمه
  • تعریف افت تحصیلی
  • علتهای افت تحصیلی
  • بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند.
  • روشهای گرد آوری اطلاعات
  • مشاهده
  • مصاحبه
  • پرسشنامه
  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
  • یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
  • سئوالات پرسشنامه
  • خلاصه و نتیجه گیری  (گردآوری شواهد ۲ )
  • محدودیتهای تحقیق
  • پیشنهادات
  • منابع

 


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۱۶

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد می کنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRaR میباشد.
۳,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *